.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختلاف بین شهرداری و کسبه بازار هفتگی در نور با ورود پلیس خاتمه یافت
فرمانده انتظامی شهرستان نور از اختلاف و درگیری بین تعدادی از ماموران سد معبر شهرداری با کسبه "چهارشنبه بازار" در این شهرستان خبر داد.
اختلاف بین شهرداری و کسبه بازار هفتگی در نور با ورود پلیس خاتمه یافت

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اختلاف و درگیری بین ماموران سد معبر با کسبه بازار هفتگی چهارشنبه بازار که منجر به مصدومیت یک کسبه شد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، اختلافات بر سر برپایی بازار هفتگی در یکی از خیابان‌های این شهرستان با شهرداری و مقاومت کسبه و بازاریان در برپایی این بازار بوده که موجب درگیری بین ماموران سد معبر با تعدادی کسبه شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نور با اشاره به مصدومیت یک کسبه در این درگیری و تجمع اعتراضی دیگر بازاریان، متعاقب این حادثه، گفت: ماموران با ورود به صحنه و مذاکره با معترضان و دعوت آنان به آرامش و پیگیری موضوع از طریق مبادی قانونی، به این اعتراض و تجمع پایان دادند.

سرهنگ قلی پور افزود: در جهت احقاق حق طرفین و رفع موانع موجود، پلیس از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری‌های لازم را در دستور کار دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.